Czego nauczysz się na szkoleniu z wystąpień publicznych?2021-03-22 13:12:59Wiele osób zmuszonych jest do wystąpień publicznych i biznesowych, mimo że nie do końca czują tzw. "flow" związany z tą sferą swojej aktywności. |
|
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]2020-10-22 13:11:57Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów2020-08-21 12:01:41E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży... |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY2020-07-03 15:25:42Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie. |
|
Szkolenia dla firm - konieczność dla pracowników na każdym szczeblu2020-06-23 12:19:56Nowoczesne organizacje coraz częściej stawiają sobie za cel regularne podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Szkolenia dla firm, zarówno te otwarte, jak i zamknięte, stały się więc standardem, a ich uczestnikami zostały nie tylko osoby na kierowniczych stanowiskach, ale również pracownicy najn |
|
Szkolenia otwarte w B&O NAVIGATOR2020-01-15 13:18:36Szkolenia otwarte są bardzo skuteczną i wygodną formą rozwoju kompetencji kadry managerskiej, specjalistów i pracowników liniowych. Udział w szkoleniu otwartym pozwala zdobyć nową wiedzę z interesującej nas tematyki i podnieść posiadane lub nabyć nowe umiejętności potrzebne do realizacji... |
|
Kurs dekarski - zapisz się na szkolenie!2019-12-10 13:35:46Odpowiednie kompetencje zawodowe oraz doświadczenie to dwa kluczowe elementy w budowaniu swojej pozycji na rynku pracy. Dotyczy to każdej branży, a w przypadku zawodów rzemieślniczych jest wręcz niezbędne, aby nieustannie podnosić swoje kwalifikacje. |
|
Szkolenia sprzedażowe2019-10-03 16:09:52Szkolenia sprzedażowe podnoszą kompetencje managerów sprzedaży i handlowców funkcjonujących w segmentach B2B i B2C. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie domykanie klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.